Het is zover ... (Linda)

De examens zijn gedaan, de valiezen zijn gepakt. Afscheid is genomen en nee, niet zonder tranen. Ik heb nu al een beetje heimwee. Ik besef dat ik mijn geliefden ga missen. Ik hoop zij mij ook een beetje :-).  Ik vraag het me soms toch wel af: waar ben ik in 's hemelsnaam aan begonnen ... maar ik weet dat dit een 'once in a lifetime' is, een gouden kans die ik eigenlijk niet mag laten liggen. Het is dubbel: ik kijk er erg naar uit, langs de andere kant voel ik dat er ook angst onder mijn velletje is gekropen, ondanks het feit dat ik wel een beetje voorbereid ben dankzij de bloggers van vorig jaar. Maar toch ...






Nu is er dus geen weg terug. Ik stap door de gate, kijk nog eens
achterom en zwaai naar mijn liefste. Mijn Grote Avontuur begint. Tot binnen een dikke twee maanden allemaal!

Reacties

  1. philine Vanhelleputte14 februari 2019 om 08:21

    Hopelijk heb je niet teveel last van heimwee .... week 2 van 9 voorbij ....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je weet wel hoe waardevol datgene is wat je achterlaat maar het ervaren van het gemis ervan maakt het gevoel van dankbaarheid voor dat wat er is nog zoveel groter ... het is soms moeilijk maar het is het voor mij meer dan waard. De dingen zullen nooit meer hetzelfde zijn, laat staan vanzelfsprekend. Het is fijn om de liefde te kunnen voelen die ik nu voel. Ik voel me een gezegend mens. En gelukkig is er nog WhatsApp :-).

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Op safari (Linda)

Johannesburg: stad met vele gezichten (Linda)

Het weekend in beeld (Linda)